تا به حال در مورد سایت ساز مدرسه چیزی شنیده‌اید؟ در دنیا تعداد زیادی وب سایت وجود دارد که به شکل رایگان، امکان ساخت وبسایت را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر صاحب مدرسه هستید و قصد طراحی سایت برای مدرسه را داشته باشید، می‌توانید از خدمات چنین پلتفرم‌هایی استفاده کنید. البته با خرید سایت مدرسه هم، می‌توانید صاحب یک وبسایت بسیار حرفه‌ای و بدون نقص شوید؛ در این نوشته از همکلاسی، به ذکر نکاتی در مورد ساخت سایت مدرسه و طراحی سایت مدارس می‌پردازیم.

سایت ساز مدارس

سایت ساز مدرسه چیست؟

سایت ساز مدرسه به یک پلتفرم جامع گفته می‌شود که از طریق آن می‌توانید برای مدرسه خود سایت طراحی کنید. یکی از سایت‌سازهای رایگان که به شکل گسترده در دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد، وردپرس است، به کمک وردپرس شما می‌توانید برای مدرسه‌تان یک وبسایت آماده کنید؛ هرچند وردپرس رایگان است و حتی خودتان هم می‌توانید برای مدرسه‌تان یک سایت بسازید، اما اگر علاقه‌مندید یک وبسایت حرفه‌ای، پرسرعت و با طراحی اختصاصی داشته باشید، توصیه می‌کنیم این کار را به متخصصین طراحی وبسایت بسپارید.

یکی از خدماتی که توسط همکلاسی ارائه می‌شود، طراحی وبسایت‌های اختصاصی مدرسه با وردپرس است، بدین ترتیب علاوه‌بر اینکه یک وبسایت حرفه‌ای و ویژه‌ی مدرسه‌تان دریافت می‌کنید، از مزایای وردپرس نیز بهره‌مند خواهید شد، در صورتی که دوست دارید بیشتر در این خصوص بدانید، می‌توانید همین حالا از مشاوره‌ی رایگان کارشناسان همکلاسی استفاده کنید.

مزیت طراحی سایت با سایت ساز مدرسه

طراحی سایت با با سایت‌سازهای رایگان، چندان کار سختی نیست و نیازی به آشنایی شما با برنامه‌نویسی و یا طراحی سایت ندارد. سیستم مدیریت محتوا و قالب سایت به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید یک وب‌سایت بسیار ساده و ابتدایی برای مرکز آموزشی خود تهیه کنید.

مزیت سایت ساز مدرسه رایگان عبارت است از:

  • رایگان بودن و دسترسی همه به آن
  • قابلیت ساخت برگه و صفحات مجزا در سایت
  • امکان بارگذاری انواع قالب محتوا (تصویر، متن، فیلم، پادکست و…) در سایت.

معایب طراحی با سایت ساز رایگان

  • چنین سایت‌های امنیت بالایی ندارند.
  • قابلیت اجرای ایده‌های متنوع روی سایت را ندارند.
  • باید از قالب‌های سایت‌ساز استفاده کنید.
  • سرعت بارگیری چنین سایت‌هایی پایین است.

منبع: نرم افزار مدارس همکلاسی